Hvem er Christina-Chili?

mandag den 1. februar 2016

VELKOMMEN TIL

Fotografen er Christopher Thomsen // fotojyden.com/

Jeg er en pige på 20, som er dybt forelsket i alt der har med makeup, hårprodukter, og negle at gøre; jeg er simpelhent faldet for en verden, hvor man kan ende med at se ud, som man ønsker. Makeup er ikke ''bare'' en eller anden lille del af min dag, jeg bruger så lang tid på det, som jeg overhovedet kan få lov til! Så længe jeg sidder med farverige, silkebløde øjenskygger, er jeg simpelhent ikke til at ''vælte'' - det er som om det er mit skjold, min base og dét som gør mig allermest glad og komfortabel, i mit eget selskab. 

Jeg brænder for at komme til at arbejde med makeup; måske ikke resten af mit liv, men det eneste jeg kan tænke på, er at jeg må have min makeup ud, åbne den her smukke verden, for andre, og give dem de udtryk som de ønsker. Jeg brænder for at prøve alle læbestifter, alle highlightere og øjenskygger, som jeg overhovedet kan få lov til. Makeup gør mig glad, og jeg bruger derfor rigtig meget tid på det. 

Her, på bloggen vil jeg vise looks, nye (og gamle) produkter, mm - og jeg er SÅ spændt på at komme igang! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar